Powerbutton

ACT INFO

Popupbutton Download

ACT Downloads

Popupbutton News

ACT News

Popupbutton Manuals

ACT Manuals

Popupbutton Blog

ACT Blog

RSS

Ιστολόγιο

Οι Έλληνες και η σχέση τους με το αυτοκίνητο

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Πανελλήνιας, συνεχούς έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:

  • Οι δύο στους τρεις Έλληνες θεωρούν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν το μέλλον για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
  • Ασφάλεια, οικονομία καυσίμου και καταλληλότητα μοντέλου για όλη την οικογένεια συνιστούν τα βασικά κριτήρια για την πλειονότητα των Ελλήνων οδηγών
  • Οι γυναίκες εμφανίζουν ψηλότερη οικολογική συνείδηση όσον αφορά στο αυτοκίνητο, ενώ οι άντρες… ασχολούνται προσωπικά με το αυτοκίνητό τους πολύ περισσότερο, και εξακολουθούν να αναζητούν επιδόσεις και design σε μεγαλύτερο βαθμό απ’ ότι οι γυναίκες

Δείτε στο παρακάτω σύνδεσμο όλη την παρουσίαση της έρευνας Profiles από την Focus Bari | YouGov:

https://www.focusbari.gr/images/presentations/GREEKS-CARS-AND-MOTORING-ATTITUDES_GR.pdf

Προσεχείς διεθνείς εκθέσεις αυτοκίνησης

Autopromotec 2022

Ιταλία - Μπολόνια: 28-28/05/2022

Περισσότερα:https://www.autopromotec.com/en/index.php

Automechanika Frankfurt

Γερμανία - Φραγκφούρτη: 13-17/09/2022

Περισσότερα:https://automechanika.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html

Τα περισσότερα οχήματα θα πωλούνται online έως το 2030

Ψηφιακό θα είναι το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας μέχρι τα τέλη της δεκαετίας. Η σύγκλιση της τεχνολογίας και των αυτοκινητοβιομηχανιών δημιουργεί νέα δεδομένα στον κλάδο, που βρίσκεται υπό ραγδαίο ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ιπτάμενα ταξί, συνδρομητικά αυτοκίνητα, ηλεκτρικά οχήματα: το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας τα επόμενα δέκα χρόνια.

Περισσότερα:http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/19266625/ta-perissotera-ohimata-tha-poloudai-online-eos-to-2030-/

Μόνο το 15% των μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα έχει e-shop

Αγώνα δρόμου, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα ψηφιακά δεδομένα, κάνουν οι μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Σε μια συγκυρία που το ψηφιακό κανάλι πωλήσεων γίνεται πιο σημαντικό από ποτέ, μόνο το 15% των μικρών και πολύ μικρών εταιρειών της χώρας απαντά ότι διαθέτει e-shop ή συμμετέχει σε κάποια online πλατφόρμα (τύπου Skroutz). 

Περισσότερα:http://www.sepe.gr/gr/research-studies/article/19103187/mono-to-15-ton-mikron-epiheiriseon-stin-ellada-ehei-e-shop/

Πως θα αλλάξει το aftermarket έως το 2030;

Το µέλλον του aftermarket και ιδιαίτερα του συνεργείου, για τους περισσότερους ανθρώπους του κλάδου είναι η ηλεκτρική κινητικότητα και η ψηφιοποίηση. Στην πραγµατικότητα, αυτές οι δύο τάσεις παρουσιάζουν ήδη µεγάλες προκλήσεις για τις εταιρείες αυτοκινήτων καθώς έως το 2030 θα ενταθούν και θα προστεθούν νέες. Μια τρέχουσα µελέτη ερεύνησε τις τάσεις του µέλλοντος και τα αποτελέσµατά της είναι σηµαντικά.

Περισσότερα:https://infoservice.com.gr/erevna/pos-tha-allaksei-to-aftermarket-eos-to-2030/

myDATA – Από 1/10/2021 ξεκινά η υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών και της ΑΑΔΕ, καθορίζεται η σταδιακή υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA και η διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με την ΑΑΔΕ ως εξής:

1. Διαβίβαση παραστατικών εσόδων στην πλατφόρμα myDATA:

–Από 1-10-2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους, που εκδίδουν από την ημερομηνία αυτή και μετά:

•    Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 €

•    Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 €

–Από 1-11-2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις

–Τα παραστατικά εσόδων που έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA το αργότερο έως την 31-03-2022


Ειδικά για το 2021 η υποχρέωση διαβίβασης αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων και όχι τους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων.

2. Διασύνδεση φορολογικών μηχανισμών (ταμειακών μηχανών κ.λπ.) με την ΑΑΔΕ:

Σταδιακά, και μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, οι επιχειρήσεις που διαθέτουν φορολογικούς ηλεκτρονικούς μηχανισμούς (ΦΗΜ) υποχρεούνται:

–Να αναβαθμίσουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους, ώστε να παράγουν αποδείξεις με ενσωματωμένο το QR Code ταυτοποίησης του φορολογικού μηχανισμού και της απόδειξης

–Να διασυνδεθούν, ώστε να διαβιβάζουν τις συναλλαγές τους ανά συναλλαγή (1 προς 1) σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA

–Να αποσύρουν πλήρως παλαιούς φορολογικούς μηχανισμούς που δεν έχουν τη δυνατότητα διασύνδεσης, τακτοποιώντας την εικόνα τους στο Φορολογικό Μητρώο.

Η υποχρέωση διασύνδεσης και οι αντίστοιχες προθεσμίες αναβάθμισης-απόσυρσης για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν ΦΗΜ διαμορφώνονται ως εξής:

–Από 1-9-2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που:

•    Βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και

•    Το 2019 είχαν τζίρο πάνω από 100.000 €.

–Από 1-10-2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς οι επιχειρήσεις που:

•    Βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και

•    Το 2019 είχαν τζίρο μέχρι 100.000 €.

–Από 1-11-2021 διασυνδέουν τους φορολογικούς μηχανισμούς τους οι υπόλοιπες επιχειρήσεις.

Δελτίο Τύπου Υπουργείο Οικονομικών και ΑΑΔΕ: Σταδιακά από τον Σεπτέμβριο 2021, ξεκινά η υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών στο myDATA και η διασύνδεση ταμειακών μηχανών με την ΑΑΔΕ

Δελτίο Τύπου Υπουργείο Οικονομικών και ΑΑΔΕ