AFTER SALES

Κατηγορία: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ / AFTER SALES SUPPORT

 

 

Το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Πελατών έχει ως βασική προτεραιότητα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης των λογισμικών συστημάτων πληροφορικής της εταιρείας, που έχουν εγκατασταθεί στους πελάτες – συνεργάτες μας.

 

Στο πλαίσιο αυτό, η τεχνική ομάδα της ACT A.E. έχοντας την απαραίτητη εξειδίκευση και επάρκεια, εγγυάται την αποτελεσματική αντιμετώπιση για την επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτου επιπέδου πολυπλοκότητας.  Διαθέτοντας την απαιτούμενη εμπειρία είναι δίπλα στους πελάτες για την υποστήριξη των συστημάτων, την υλοποίηση έργων εγκατάστασης εφαρμογών, την εγκατάσταση διορθωτικών εκδόσεων (updates), την εκπαίδευση των χρηστών και σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας, την επίλυση προβλημάτων ανεξαρτήτου επιπέδου πολυπλοκότητας.  

Υποστήριξη με εξειδίκευση στον κλάδο των Οχημάτων

 

Είμαστε δίπλα στον πελάτη μέσω τηλεφώνου

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Αιτήματα των πελατών μας μπορούν να καταγραφούν και επιλυθούν μέσω τηλεφώνου.

Το κέντρο κλήσεων της ACT Α.Ε. (211 3009300 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 17:00) καταγράφει αναλυτικά σε ειδική εφαρμογή τις κλήσεις με τα αιτήματα των πελατών. Η καταγραφή αφορά την επίλυση προβλημάτων ή αποριών που προκύπτουν κατά την χρήση των εφαρμογών ή οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται διάφορες εργασίες στις εφαρμογές. Αρμόδιοι συνάδελφοι μετά την ανάλυση των αιτημάτων, επικοινωνούν με τους πελάτες για την επίλυση του θέματος.  

 

 Είμαστε δίπλα στον πελάτη μέσω αποστολής email

Βασική προϋπόθεση για την επίλυση των αιτημάτων είναι η καταγραφή τους, ενώ δέσμευσή μας αποτελεί η γρήγορη και αποτελεσματική διευθέτηση τους.

Αιτήματα των πελατών μας μπορούν να καταγραφούν και επιλυθούν μέσω ανταλλαγής emails.

Στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. της ACT μπορούν να αποσταλούν αιτήματα πελατών που αφορούν επίλυση προβλημάτων ή αποριών που προκύπτουν κατά την χρήση των εφαρμογών ή οδηγίες για τον τρόπο με τον οποίο εκτελούνται διάφορες εργασίες στις εφαρμογές. Αρμόδιοι συνάδελφοι της εταιρείας μετά την ανάλυση των αιτημάτων, θα απαντήσουν μέσω email (ή θα καλέσουν και τηλεφωνικώς) για την επίλυση του θέματος.     

 

 Βασικές προϋποθέσεις για την υποστήριξη των πελατών

    Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας: 2113009300 ή  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.